Jobbet

Hej alla hundkompisar!!
 
Idag, ja vad har jag gjort idag, ja jag vaknade ju först! Jag har tänkt på en grej, jag tror inte att jag behöver skriva att jag vaknade i början av alla mina inlägg ( vet fortfarande inte riktigt om det heter inlägg, men vi kör på det ) det kan nog bli väldigt långtråkigt tillslut. Men ja då vet ni att jag börjar med att vakna i varje inlägg!
Men sen vad gjorde jag sen, jo husse och jag gick ut på promenad, det blev en lite tidigare promenad eftersom alla skulle till jobbet eller skola tidigt. Jag är ju liksom inte riktigt den morgonpigga typen om man ska säga så, så jag tyckte faktiskt att det var väldigt jobbigt att gå upp så tidigt, jag hade lätt kunnat sova två timmar till! Men promenaden var väldigt skön, när man väl hade kommit upp och ut. Jag fick inte springa lös idag, men det gjorde ingenting, jag var ändå så himla trött..
 
Sen när jag kom hem så åt jag, det va också väldigt kul! Sen efter det så fick jag följa med matte till jobbet! När jag kom dit så hade mattes kollega lagt fram, håll i er nu, ett BEN!!!!! Hon hade också lagt fram en säng och en skål med vatten. Sängen var lite liten men det var jättemysigt att klämma ihop sig i den, det blev varmt och skönt. Men jag sov ändå inte så jättemycket, så nu är jag väldigt trött. Sen vi lunch fick jag ett ben till av mattes kollega..
Ses imorgon!
 
Slick i Ansiktet/Aragorn

Kommentarer:

1 andrea:

Hej!
Du är en av de finaste medarbetare vi har. Ditt beteende på jobbet är oklanderlig :)

Svar: Tack så mycket
Aragorn

Kommentera här: