Bad+halt+farbror

Hej alla hundälskare!!
Jag vet att det var väldigt längesen jag skrev något på min blogg, ni måste ha saknat mig så infernaliskt mycket (det vet jag ;) ) Jag har faktiskt haft rätt fullt upp, jag har nämligen blivir farbror, coolt va (men ganska jobbigt också :) Mattes och husses kompisar har skaffat en liten valp. Hon är supergullig och heter Alva. Jag passade Alva igår (2015-07-25) så idag är jag välldigt trött;) 
 
Jo förresten, jag tycker faktiskt att ni ska lägga ca. 10 sekunder på att tycka synd om mig, ni kan bara tänka 
-Gud vad det är synd om Aragorn!
Och nu undrar ni nog varför ni tycker det (för det gör ni väll?) 
Jo det var såhär, för några veckor sedan började jag få ont i min tass, eftersom jag inte kan höger och vänster helt 100 kan jag inte säga vilken tass det är :/ Men jag vet att det är en av tassarna som sitter fram. Jag vet heller inte vad jag gjorde, det kommer jag inte ihåg :) Men jag började iallafall halta så nu får jag ha bandage, det är inte kul alls! Men matte säger hela tiden det ger lite stöd på tassen och det är för ditt eget bästa, men det tycker INTE jag!!!!!!
 
Matte har också envisats med att duscha mig idag, så nu luktar jag melon ( ni kan tycka synd om mig här också) jag som hade kämpat så länge med min nya doft, det var liksom som en ny design fast i doft istället. Fattar ni? om ni inte fattar får ni tänka på att jag faktiskt bara är 3,5 år gammal och så är jag en hund ;)
Efter badet fönade matte och lillmatte mig, det var faktiskt lite skönt (om jag måste erkänna det) sen klippe matte till pälsen vid öronen, magen och tassarna, så nu är jag jättefin och fluffig :)
 
Slick i ansiktet/ Aragorn
 

Kommentarer:

1 idasvenssons.webblogg.se:

Åh så söt!

Svar: Tack så mycket :)
Aragorn

Kommentera här: