Fanta

Hej alla hundkompisar!
Hur mår ni idag. Jag mår i alla fall bra.
Idag har jag vaknat som vanligt (jag måste sluta skriva det, ni förstår ju att jag har vaknat) sen åt jag frukost och sen gick jag ut och gick med matte och husse. Lillmatte var med tills vi kom till skogen, sen sprang hon iväg själv, hon sa någonting med att jogga. Men ska jag vara helt ärlig vet jag inte riktigt vad det menas med att jogga? Ni förstår när man är en hund, som jag då är. Finns det ingenting som kallas jogga, i vår värld finns det bara att springa som voff, ja jag vill ju inte svära så jag skriver voff i stället:)
 
Jaja sen efter att vi hade varit ute och gått sov jag lite, sen fick vi främmande, husses bror och hans fru. Och dom har en HUND, åhh jag älskar hundar, hon heter Fanta. De var här och åt lunch så de var här tillräckligt länge, så jag hann leka med henne. Nu är jag så voff trött att jag håller på att somna över mattes dator och jag tror inte hon vill att jag dräglar på hennes dator:)
 
Slick i ansiktet/ Araorn

Kommentarer:

1 Anonym:

Vilket härligt liv du har. Det är jättekul att följa din blogg. Fortsätt skriva.

Svar: Tack så mycket, hoppas du kommer gilla det
Aragorn

Kommentera här: