De glömde :)

Hej alla hundälskare!!
 
Hoppas ni har det vifta på svansen bra idag!
 
Idag har jag inte hittat på så mycket. Efter att jag hade gjort det jag alltid gör (vaknar och äter) gick jag, matte och husse på promenad. Sen blev jag jättetrött, för att husse, matte 1, matte 2 och matte 3 städade. Ni fattar inte hur jobbit det är att städa när man är hund. Sen när jag hade sovit ett tag var jag och lillmattarna ute på en eftermiddagspromenad. Matte hjälpte mig att ta lite bilder...
 
Jag hittade en jättefin pinne, eller hur?
 
Jo förresten! Matte och lillmatte glömde att jag luktade illa (som de tycker) jippi!! Jag behövde inte duscha, det var tur :) Så nu får jag ha kvar min fantastiska doft några dagar till :)
Nu ska jag inte göra så mycket mer idag :)
 
 
Slick i ansiktet/ Aragorn
 
P:S. Imorgon kommer det något riktigt kul här på bloggen, så håll utkik! 

Kommentarer:

1 Anonym:

Vad duktig du är att skriva Aragorn.

Kommentera här: