Fick jag smaka eller inte?

Hej alla hundälskare!
Hoppas ni har det vifta på svansen bra idag! 
 
Vad tycker ni om min nya Sommardesign, här på bloggen. Headerbilden tog lillmatte på mig när vi var hos en kompis, jag tycker den är voffbra!
 
Igår berättade jag ju att husse gjorde BBQ revben och att jag ville ha allting! Jag fick inte allt. Mattarna och husse sa att det kunde vara farligt för mig att äta benet, när det var tillagat (vet inte riktigt vad tillagat betyder, men jag tror det är när man grillar, steker eller kokar). De sa att det var bättre om jag åt det rått, för då var det inte lika hårt. Och det var inte alls lika stor risk att det fastnade en flisa. Det var iallafall vad min veterinär sa.
Men som sagt fick jag inte allt, men jag fick smaka lite kött iallafall och det var smarrigt!!
 
Sen idag gick jag och mellanmatte ut på en promenad, det var kul. Och såklart fick jag mat innan det!
När vi kom hem så var jag ganska trött, så jag passade på att vila lite! 
 
 
Här är lite bilder från när jag vilade!
 
Slick i ansiktet/ Aragorn

Kommentera här: