Bada

Hej alla hundkompisar!
Hur har ni det allihopa, jag hoppas att alla mår galant!
 
Idag, ja vad har jag gjort idag? Jo jag vaknade ju som igår, åhh då var ja såå trött.. Sedan så åt jag mat ( mums ) och sen var det dags att gå ut och gå för att ni skulle få se lite mer så bad jag matte att ta lite kort med hennes kamera vadå jag kan ju inte göra det själv jag har ju inga tummar! Då fick jag faktiskt springa lös igen och det älskar jag. Men det var en sak som var väldigt svårt, jo det var så här, husse kastade en pinne ner för en liten sluttning, men jag fattade inte vart den tog vägen, hallå tror dom att jag är stålmannen eller?
Här är lite bilder från dagen i skogen!
 
Sedan idag så badade lillmatte mig, men det var hemskt, all doft som jag har samlat på mig under de senaste veckorna poff borta! Nu luktar jag körsbär! Sen efter det fönade dom mig! Hallå jag är en hund! Fast om jag ska erkänna helt och hållet ( och man ska ju vara ärlig ) så var det faktiskt ganska skönt.. När dom fönade, det var så skönt när vinden blåste genom pälsen. Sen borstade dom mig också och det kändes lite som vad ni kallar massage!
 
 
Såhär blev resultatet, men jag orkade inte sitta still så länge, så det blev bara en bild!
 
Så dagen har faktiskt varit väldig bra! Det är alltid bra att ha ett mål och mitt nya mål är att få tillbaka min underbara doft!
 
 
 
Hörs imorgon!
slick i ansiktet/ Aragorn
 
 
 
 
 

Kommentera här: