Städning+Promenad+Tass

Hej alla hundälskare!!
Hur mår ni idag? 
Vill bara säga att ni inte behöver tycka lika synd om mig idag som igår. Min tass mår lite bättre, så jag haltar inte lika mycket :) Det är inte så sent ännu så jag kan inte berätta om hela min dag, men det fattade ni kanske?
Idag har jag ätit mat, det var gott (nu är det flera inlägg i rad som jag inte har skrivit att jag vaknat i :) JA) sen efter det gick jag och matte ut på en promenad. Matte säger att jag inte får gå så långt, min tass måste läka lite mer först, men jag får iallafall gå i ca.15-20min, så jag hinner göra mina behov, om ni fattar vad jag menar? ;) 
Efter det när vi kom hem skulle matte stryka lite. Husse gjorde något konstigt som jag inte riktigt vet vad det var, han drar liksom en våt trasa på någonting som de kallar hyllor (tror det iallafall) Och innan dom drar den våta trasan på hyllan är hyllan lite grå aktig, sen är den helt svart igen, konstigt va? Lillmatte gjorde också en konstig sak. Hon hade en pinne (som var konstigt formad) den hade som hårstrån på sig, typ flera 1000 stycken. Sen doppade hon den i någon kletig vit sak (de kallar det FÄRG???) fattar ingenting. Men det verkar helt självklart för dom, mycket konstigt!
 
Sen har jag inte gjort så mycket idag, typ sovit!
 
Slick i ansiktet/ Aragorn

Kommentera här: