Revben

Hej alla djurälskare!
Hoppas ni har det vifta på svansen bra idag!
 
Idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket!
Först åt jag MAT, sen åkte jag, lillmatte och matte till ett spår där man motionerar, jag tror de kallar det motionsspår? Aja, där gick vi en promenad. Vi gick hela TVÅ varv (jag ville bara gå ett). Voffsamma, sen åkte vi hem. Fast på vägen hem stannade vi för att köpa MAT, dock inget till mig:(
 
När vi kom hem så hade husse redan börjat med MATEN. Jo det är såhär att ibland så tar han fram en jättestor grill, och sen lägger han i kött i den. Och det luktar SÅÅÅ gott. Jag tror det heter BBQ? Jag tycker faktiskt att det är lite oschysst, att jag inte får äta upp allt...
 
Nu hade jag inte tänkt göra så mycket mer, sova lite kanske och ssen lukta lite mer på köttet!
 
Slick i ansiktet/ Aragorn

Kommentera här: